دنیای برق

مطالب مفید در مورد رشته برق

دنیای برق

مطالب مفید در مورد رشته برق

filesell

مطالب مفید در مورد رشته برق

طبقه بندی موضوعی
کسب درآمد>

جزوه آموزش نرم افزار محبوب پروتئوس

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ب.ظ

جزوه آموزش نرم افزار محبوب پروتئوس




پروتئوس یکی از نرم افزارهای محبوب و البته قدیمی در رشته برق می باشد که نخستین نسخه آن در سال 1988 (1367) توسط John Jameson در انگلستان نوشته شد البته در آن سال ها این نرم افزار به زیبایی نسخه های امروزی نبود و تنها محدود به برخی قابلیت های PCB می بود که کاربر راهی به جز استفاده از محیط سیاه و سفید DOS نداشت.

این نرم افزار به آرامی توسعه پیدا کرد و پس از سال ها به انتخاب شماره یک مهندسین برق برای طراحی مدارت الکتریکی تبدیل گردید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب تیم توسعه دهنده پروتئوس همگام شدن با دانش صنعتی روز می باشد به گونه ای که به محض اینکه AVR تولید شد این نرم افزار  قبل تر از آن امکان استفاده از این تراشه را فراهم نموده بود این روند توسعه همچنان نیز دیده می شود و شما می توانید به راحتی از آخرین نسخه های ARM در طراحی های خودتان استفاده نمایید.

در جزوه آموزش نرم افزار Proteus شما در 129 صفحه با نحوه کار با این نرم افزار مهندسی آشنا خواهید شد، کیفیت جزوه مذکور در سطح متوسط به بالا ارزیابی می شود و می تواند برای آشنایی ابتدایی با پروتئوس به شما کمک شایانی نماید.



منبع : (داخل PDF هم قید شده)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی